Nekoliko sekundi za informaciju (materijali za nastavu medijske kulture)

Započet ću današnje pisanje image. Nakon prošlotjedne frustracije (čitaj Muke po razredništvu) postala sam ponešto pametnija i odlučila se više baviti neprimjerenim oblicima ponašanja, a manje tjeranjem maka na konac, tj. učenika na učenje. Bože moj, netko mora biti razrednikom i najslabijem razredu u školi, netko mora biti i razrednikom razredu s prosjekom ocjena iz povijesti negdje oko 3,0 ili još niže… Pa, mogu to biti JA! Baš mi i nije drago, ali što je, tu je.

image mi polako dolazi na mjesto, i razum će prevladati i sve će opet biti po starom… He, he, dolaze hladniji dani, bit ćemo više u zatvorenom prostoru pa se moramo nekako i zabaviti.

Kako moja razredna računala još nisu umrežena (ali se nabavlja materijal!), a ja sam postala toliko nestrpljiva da sam danas pod svaku cijenu odlučila da učenici rješavaju zadatke na računalu, uočila sam da nemaju sva CD romove i da mi treba DISKETA. Halo, disketa! (Kad sam zadnji put baratala disketom? Prije tri, četiri godine? Pet?) Hvala na pitanju, našla se kutija disketa u školi i prebacila sam materijale i na TA računala (pomoću tri diskete: prva se pokvarila nakon tri računala, druga se nije dala otvoriti ni formatirati, a treća je radila bez problema i bez formatiranja Štreberski smješko).

Blažena računala i nebrojeni materijali na mreži. Blažena bežična mreža na nastavničkom računalu: zatreba li mi kakva fotografija, klik klik i evo je… Vrijeme potrebno za nabavljanje materijala za nastavu skratilo se na nekoliko minuta ili sekundi i postalo je zabavno tražiti ono što mi treba. Priznajem da do ove školske godine baš i nisam bila neki surferski tip i da ne volim čavrljanja ni forume (osim kad je nužno) i da nemam svoj fejs jer mi za sve to TREBA VREMENA, a vrijeme teče sve brže i brže… Ali, sve se mijenja pa i ja i evo me, pretražujem mrežu u potrazi za inspiracijom za pisanje, za materijalima iskoristivim za nastavu, za informacijama koje zanimaju mene ili bi mogle zanimati moje učenike, za člancima koji govore o djeci i odgoju školske djece…

Danas sam se zadržala na stranicama Microsoft Office Online jer su me zanimali predlošci koji se mogu iskoristiti u nastavi medijske kulture ( letak, brošura), nastave izražavanja ( životopis ) ili za izradu razrednog biltena . Više se puta dogodi da ne pronađem ono što sam zamislila ili da mi sine ideja koja me odvede u nekom drugom smjeru, ali i to smatram dobro uloženim vremenom. Kako bih inače saznala za taj multimedijalni projekt? Sigurno ne image . (Da, pogledala sam i isječke slika na MS-ovoj stranici i preuzela neke, tek da mi ne bude dosadno…).

Uvijek pogledam i zanimljive članke o odgoju jer i dalje pokušavam razumjeti generaciju svojih šestaša (i još se nadam da ipak nisu lijeni i bez ikakvih radnih navika, nego da treba promijeniti pristup…) pa su mi Izjave kojima potičemo djecu na ljutnju bile poprilično zanimljive. Za kraj ostavljam tekst o ulozi bake i djeda u odgoju djece za sve nas koji smo rasli bez dječjih vrtića image , ali i za sve one koji neograničeno koriste servis bake ili djeda u odgoju svoje djece.

Odgovori

