Brzo čitanje

Moram priznati da bi mi sad tečaj brzog čitanja itekako dobro došao. Naime, ČETIRI I POL dana sam bila bez računala! Četiri i pol dana, bože sveti, i onda dođem u školu gdje ne radi internet jer smo imali provalnike, a pokvarila se i fotokopirka… Grr, prvi dan, ponavljanje, nastavni listići… Bila bih ja spremila zadatke za rad na računalu da ono nije dobilo virus, a liječenje potrajalo. Fala bogu na brzom pisaču i pauzama u rasporedu pa sam stigla pripremiti sve materijale.

Kako je i moj blog patio bez računala,a o pošti da i ne govorim, brzo čitanje bi mi sasvim dobro došlo. Još kad sam pogledala prilog u kojemu polaznici pričaju svoja iskustva – definitivno sam se zapalila za tečaj (jest da je vrućina kratko trajala jer me cijena poprilično ohladila, ali…). Pogledajte zašto u videoisječku na stranici  http://www.proaktiva.hr/view.asp?p=1011&c=36 ili u kratkoj verziji televizijskog priloga:

 

Autori tečaja kažu da čitatelji koji završe trening mogu pročitati knjigu od 100 – 150 stranica za 30 minuta, a daljnjim vježbanjem se količina teksta udvostručuje. Ja čitam brzinom od otprilike minute po stranici, ukoliko je sadržaj beletristički; za stručne tekstove potrebno je i više, ovisi o rječniku i količini novih pojmova.

Brzo čitanje omogućuje da se nauči

  • brzo čitati s razumijevanjem i pamćenjem
  • opušteno i zabavno čitanje, učenje i kreativno pisanje
  • kako stvoriti izvrsno pamćenje i izoštriti fokus
  • osloboditi kreativnu energiju
  • organizirati svoje ideje
  • pročistiti i usmjeravati misli velikom brzinom
  • bilježiti, zapisivati predavanja lako i učinkovito.

Na mrežnoj adresi http://www.moja-edukacija.com/tecajevi/brzo-citanje-i-ucenje/ može se pronaći popis tečajeva brzog čitanja s mjestom održavanja.

 

Otvaram stranice koje nude tečajeve i prvo zapažam različite cijene (raspon 750,00 – 1.800, 00 kuna), ovisno o broju sati tečaja- većina seminara traje 17 – 18 sati (skuplji) ili 10 sati (jeftiniji). U glavi već radim računicu, množim sedam dana putnih troškova, hranu, računam dodatno vrijeme za putovanje do Zagreba i natrag, a cijena se penje… Da ne spominjem pronalazak vremena za tečaj, uz posao i obitelj, a ni cijena nije sitnica (dobro, svi nude obročno plaćanje, ali opet). Definitivno trebam nagovoriti još nekoga da ide sa mnom pa da dijelimo troškove puta.

Zadajem si cilj ili, u skladu s novogodišnjim odlukama, osim mršavljenja odlučujem da ću ove godine uložiti u tečaj brzog čitanja. Što će, gledano u 10 mjesečnih rata, biti skuplje?

Jedna misao o “Brzo čitanje

  1. Pingback: O čitanju i knjigama, ali i o još puno toga… | Pogled kroz prozor

Odgovori

